עו"ד רועי דהן

רועי דהן הינו שותף מייסד של פירמת עורכי הדין "כהן-קצב, קרן, דהן ושות'" אשר הינו אחד ממשרדי עורכי הדין המובילים בתחום הנדל"ן, התחדשות עירונית ומימון פרויקטים.

לרועי ניסיון רב בעסקאות נדל"ן מורכבות ובהיקפים משמעותיים, לרבות:

פרויקטים של פינוי-בינוי, פרויקטים של בינוי-פינוי, פרויקטים בהתאם להוראות תכנית תמ"א 38 על כלל תיקוניה, פרויקטים למגורים, פרויקטים עם עירובי שימושים (מגורים ומסחר), קבוצות רכישה, עסקאות קומבינציה, ליוויים פיננסיים, עסקאות השלמת הון עצמי (הלוואות מזנין – "MEZZANINE"), שעבודים, בטוחות, הלוואות ומיסוי מקרקעין.

עו"ד רועי דהן ליווה ומלווה עשרות פרויקטים של התחדשות עירונית, בהיקפים של אלפי יח"ד להריסה, וזכה להשלים את המעגל השלם של הפרויקט עד למסירת הדירות החדשות בהצלחה.

עו"ד רועי דהן מעניק ליווי וייעוץ משפטי שוטף לבעלי זכויות בעסקאות נדל"ן, החל בשלבי ההתארגנות ועד למכירת הדירות בפרויקט ורישום הדירות על שם הרוכשים בטאבו, דרך ליווי הליכי התכנון, לרבות אישורן של תכניות בניין עיר, עריכת מו"מ להסכמים עם היועצים השונים במסגרת הפרויקט, ליווי המו"מ להסכמי ליווי פיננסי, ליווי משפטי בנושא ערבויות ובטחונות, שעבודים וכד'.

עו"ד רועי דהן חבר בוועדת קניין ומקרקעין של לשכת עורכי הדין משנת 2017 ומוסמך כמגשר על ידי משרד המשפטים.

לאחר שירות קבע משמעותי כקצין בצה"ל, התמחה רועי במשרד כהן-וילצ'יק ושות', שם המשיך לאחר מכן גם כעורך דין.

בטרם הקים את משרד KDC הוביל עו"ד רועי דהן יחד עם שותפיו לפירמה, עו"ד נורית כהן-קצב ועו"ד אור קרן את תחום ההתחדשות העירונית (פרויקטים של פינוי-בינוי / בינוי-פינוי ופרויקטים של תמ"א 38 על תיקוניה), במשרד שרקון, בן עמי, אשר ושות'.

השכלה:
תואר ראשון במשפטים, (LL.B) בהצטיינות.

שפות:
עברית, אנגלית

כתובת דוא"ל:
Roi@kdc-law.co.il