עו"ד אור קרן הינו שותף מייסד של פירמת עורכי הדין "כהן-קצב, קרן, דהן ושות'", אשר הינו אחד ממשרדי הנדל"ן המובילים בתחום הנדל"ן, התחדשות העירונית ומימון פרויקטים.

עו"ד אור קרן מתמחה במתן ייצוג משפטי לבעלי דירות בפרויקטים של התחדשות עירונית, פינוי ובינוי ותמ"א 38. כמו כן, במסגרת עיסוקו, עו"ד אור קרן מלווה את יישומם ואת ביצועם של פרויקטים בהיקפים גדולים של פינוי ובינוי, תמ"א 38, עסקאות נדל"ן מורכבות, קבוצות רכישה, עסקאות אופציה, קומבינציה ועוד.

עו"ד אור קרן ליווה ומלווה עשרות פרויקטים של התחדשות עירונית, בהיקפים של אלפי יח"ד, וזכה להשלים את המעגל השלם של הפרויקט עד למסירת הדירות החדשות בהצלחה.

עו"ד אור קרן מעניק ליווי וייעוץ משפטי שוטף לבעלי זכויות בעסקאות נדל"ן, החל בשלבי ההתארגנות, דרך ליווי הליכי התכנון, לרבות אישורן של תכניות בניין עיר, עריכת מו"מ להסכמים עם היועצים השונים במסגרת הפרויקט, ליווי המו"מ להסכמי ליווי פיננסי, ליווי משפטי בנושא ערבויות ובטחונות, שעבודים וכד' ועד למכירת הדירות בפרויקט ורישום הדירות על שם הרוכשים בטאבו.

בטרם הקים את משרד KDC הוביל עו"ד אור קרן יחד עם שותפיו לפירמה, עו"ד נורית כהן-קצב ועו"ד רועי דהן את תחום ההתחדשות העירונית (פרויקטים של פינוי-בינוי / בינוי-פינוי ופרויקטים של תמ"א 38 על תיקוניה), במשרד שרקון, בן עמי, אשר ושות'.

במסגרת שירותו הצבאי שימש עו"ד אור קרן לוחם ומפקד בחטיבת גולני, וכן משרת גם היום כלוחם במילואים.

השכלה:
תואר ראשון במשפטים, (LL.B)בהצטיינות.

כתובת דוא"ל:
Or@kdc-law.co.il