עו"ד נורית כהן-קצב הינה שותפה מייסדת של פירמת עורכי הדין "כהן-קצב, קרן, דהן ושות'" – אחד ממשרדי עורכי הדין המובילים בתחום הנדל"ן, התחדשות עירונית ומימון פרויקטים.

עו"ד כהן-קצב מתמחה במתן ייצוג משפטי לבעלי דירות בפרויקטים של התחדשות עירונית, פינוי ובינוי ותמ"א 38. כמו כן, במסגרת עיסוקה, עו"ד כהן-קצב מלווה את יישומם ואת ביצועם של פרויקטים בהיקפים גדולים של פינוי ובינוי, תמ"א 38, עסקאות נדל"ן מורכבות, קבוצות רכישה, עסקאות אופציה, קומבינציה ועוד.

עו"ד נורית כהן-קצב מלווה את לקוחות המשרד החל בשלב הייעוץ הראשוני ובחירת אופן הפעולה לטיפול בפרויקט, סיווגו כעסקת פינוי בינוי או תמ"א 38, או כל פרויקט מורכב אחר. הליווי המשפטי הצמוד שמעניקה עו"ד נורית כהן-קצב הינו משלב הארגון, התקשרות בין בעלי הדירות ליזם בעסקת פינוי בינוי או תמ"א 38, עריכת תכנית הפינוי בינוי עד לאישורה, הגשת והוצאת היתרי בנייה על פי תכנית הפינוי ובינוי, התקשרות עם גורם פיננסי המעניק מימון לפרויקט (בנק מלווה, חברת ביטוח, קרן מימון וכד'), שלב הפינוי, ביצוע העבודות ועד לאכלוס הדירות החדשות ורישומן בטאבו.

לאור הידע המקצועי הרב שצברה, עוה"ד נורית כהן-קצב מלווה את תכנית הפינוי ובינוי, מראשית עריכתה ועד לאישורה, ומופיעה באופן תדיר בוועדות התכנון המקומיות, המחוזיות ואף בותמ"ל.

נוסף על כך, עו"ד נורית כהן-קצב בקיאה במתן ייעוץ משפטי למינהלות התחדשות עירונית בערים שונות, ואף ייצגה כמה רשויות מקומיות ומינהלות התחדשות עירונית, לרבות בעריכת הסכמי טרום תב"ע והסכמי פיתוח המעגנים מטלות ציבוריות, עירוב שימושים וחילופי שטחים, המאפשרים את ביצוען של עסקאות התחדשות עירונית גם מצד הרשות.

עו"ד נורית כהן-קצב מרצה באופן קבוע במסגרות אקדמאיות שונות, משמשת מרצה מן החוץ בסגל המרצים של בית הספר לנדל"ן בקריה האקדמית אונו, הנחתה סדנה בנושא תמ"א 38 באוניברסיטה העברית, ריכזה אקדמית והרצתה בהשתלמויות ובקורסים מטעם המרכז לשלטון מקומי בתחום ההתחדשות העירונית, מרכז הבנייה הישראלי וכן במינהלות התחדשות עירונית ברחבי הארץ, ברשויות מקומיות שונות וכן במסגרת לשכת עורכי הדין בישראל.

עו"ד נורית כהן-קצב מעניקה ללקוחותיה ליווי אישי צמוד ומקצועי ומשתמשת בידע הרב אשר צברה בתחום ההתחדשות העירונית והנדל"ן על מנת לתת פתרונות ללקוחותיה לאור כל חיי הפרויקט, עד לסיומו המוצלח.

עוה"ד נורית כהן-קצב שימשה יועצת משפטית של אגודת הסטודנטים, במהלך לימודיה האקדמיים, ונוסף על כך אף יזמה והייתה שותפה פעילה בהקמת קליניקה לייעוץ משפטי לאוכלוסיות נחשלות, באזור פרדס חנה כרכור.

במשך יותר מעשור הובילה עו"ד נורית כהן-קצב את תחום ההתחדשות העירונית כשותפה במשרד שרקון, בן-עמי אשר, ושות'.

השכלה:
תואר ראשון במשפטים (LL.B), אוניברסיטת בר-אילן

הסמכה:
חברת לשכת עורכי הדין בישראל משנת 2004

שפות:
עברית, אנגלית

כתובת דוא"ל:
Nurit@kdc-law.co.il